Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Αποφθέγματα

Τα λόγια μας μπορεί να κρύβουν τις σκέψεις μας, οι πράξεις μας όμως τις φανερώνουν.

Αν μου πεις κάτι θα το ξεχάσω. Αν μου διδάξεις κάτι θα το θυμάμαι. Αν μου αναθέσεις κάποια ευθύνη θα μάθω.

Η καλή πράξη πάντα ανταμείβεται, αλλά ανταμείβεται καλύτερα όταν δεν αποβλέπει στην ανταμοιβή.

Ένα χαμόγελο, είναι σχεδόν πάντα εμπνευσμένο από ένα άλλο χαμόγελο

Ο Ιησούς ήρθε στη γη για να μιλήσει στους ανθρώπους για τον Θεό. Τώρα βρίσκεται στους Ουρανούς και μιλάει στον Θεό για τους ανθρώπους.

Οι άνθρωποι δεν απορρίπτουν την Γραφή επειδή αντιφάσκει τάχα με τον εαυτό της, αλλά επειδή αντιφάσκει με τη ζωή τους.

Δεν μπορείς να αγγίξεις την καρδιά του συνανθρώπου σου με τίποτε άλλο, παρά μονάχα με τη δική σου καρδιά

Η ειρήνη ξεκινά από εμένα και τις πράξεις μου προς τους άλλους.

Μην κρίνεις ποτέ έναν αργό οδοιπόρο για το περπάτημά του, αν δεν προσπαθήσεις κι εσύ να βαδίσεις έστω και λίγο με τα στενά παπούτσια του.

Κανένας δεν είναι τόσο απελπιστικά αδιόρθωτος, όσο εκείνος που δεν παραδέχεται τα λάθη του.

Οι πιο αβάσταχτες δοκιμασίες της ζωής είναι εκείνες που φοβάσαι ότι θα έρθουν, αλλά δεν έρχονται ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...